We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.
Draagt bij aan gewichtverlies
Energieboost
ondersteunt de normale vetstofwisseling
eetlustremmend
Balanced Lifestyle
VEEL GESTELDE VRAGEN
WE ARE HERE TO HELP Heb je een vraag? Dan vind je het antwoord misschien in onze FAQs hieronder. Als dat niet zo is, kun je ons gerust contacten.
Contact
Contact opnemen
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen heeft over uw bestelling of productvragen. We zijn toegewijd om u de beste klantervaring te bieden. Stuur dan een e-mail naar customerservice@balanceoriginal.nl
Mijn bestelling
Bestelstatus & levering
Bestellingen kunnen worden gevolgd via onze website door in te loggen op mijn Account. Met mijn Account kunt u de status van uw bestelling en levering volgen via onze website. U kunt zendingen ook volgen vanuit uw e-mail met verzendbevestiging. U ontvangt ook een e-mail wanneer uw bestelling onderweg is. Onze koerier zal per e-mail contact met u opnemen wanneer uw bestelling is verzonden. Als je binnen de levertijd niets hebt gehoord over je bestelling, neem dan contact met ons op en houd je bestelreferentienummer bij de hand.
Leverings informatie
POSTNL LEVERINGSINFORMATIE We bieden alleen PostNL bezorgservice aan, zodat je je bestelling zo snel mogelijk kunt ontvangen. Alle bestellingen zijn inclusief verzendkosten.
Beschadigd artikel
We begrijpen uw frustraties over het ontvangen van een beschadigd artikel! Neem dan contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen. Vermeld a.u.b. uw ordernummer & maak een foto van het kapotte artikel. Zo kunnen wij u zo snel mogelijk helpen!
Betalingen
Betalingsmogelijkheden
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd? Wij accepteren de volgende betaalmethoden voor bestellingen: Creditcards (wereldwijd) PayPal (wereldwijd) Apple Pay (wereldwijd) iDeal (alleen Nederland)
Was mijn betaling succesvol?
Het kan voorkomen dat er iets mis is gegaan met uw betaling. Hoe weet je zeker dat alles naar behoren is verlopen nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt ontvangen? - Controleer uw eigen bankafschrift om te zien of het bedrag is afgeschreven - Twijfel je nog? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen voor u controleren of de betaling is doorgekomen. Bent u absoluut zeker dat uw betaling niet goed is verlopen? Dan is uw bestelling ook niet geplaatst. Dit betekent dat u uw bestelling opnieuw moet plaatsen en ook dat u de betaling opnieuw moet doen.